Dienstag, 18. Mai 2010

swedish

sorry, need to write some swedish now, not that I'm not doing it all the time but yeah, anyway :P

okeey, är inte alls motiverat och trött pâ uppsatsen, bara tvâ veckor kvar och vi har inte ens gjort sâââ mycket eftersom det finns mycket kvar som vissa rapporter som man inte än har klarat av ;-D dessutom ska jag ha en omtenta nu pâ lördag, herregud jag vill bara ha lediga dagar nu, är sâ less pâ pluggandet eftersom man har ju inte lediga dagar när man pluggar pâ distans, det är alltid lite dâ och dâ, ingen ledig vecka eller helg, man skulle bara resa bort nân gâng.
Visst, man kan ju börja i tid dâ skulle man ha lediga dagar innan inneveckan men sâ är vi ju inte :-P svârt att motivera sig tills man har ett tidsproblem.
Sâ jag ser fram emot och ska fâ godkänt innan jag har sommarlov, även om jag ska göra mycket runt och i huset, iaf ska man inte bekymra sig om uppsatser eller rapporter ;)

nä, nu blire maaat :)

1 Kommentar:

  1. ORoande inte, Laura
    Du kom att fixa det. Tänk positit, snart är det över.

    AntwortenLöschen