Dienstag, 25. September 2012

untitled


Sitting in my room in harnösand and try to work on my examwork these free hours.. but its not really working :-P hanging on the phone most of the time or chatting with friends, checking ikeas homepage.. yeah easy to distract right now haha :-) Today i was listening to some examinations, we are supposed to go to 3 so i have one left on friday so i skip going to them week 44 and only have to get here one day for my own exam :-) Time for some supper soon, only 3days left now ♡ :-)
Published with Blogger-droid v2.0.9

3 Kommentare:

  1. Du vet om att Ricke har en annan tjej? Han är inget att längta hem till. Jag hoppas du inte har blonderat ditt hår för hans skull, jag tänkte då hans fd är blond och hans nya också.. Ge upp och hitta nån annan istället, för din egna skull!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. okeej..? Ingen aning vem du är och hur mycket du tror att du är insatt i mitt liv men tydligen vet du mer än jag, jag längtar då inte hem till Ricke kan jag ju säga och jag har framförallt inte blonderat mig för hans skull haha :-) Jag tycker inte heller det är rätt forum för att prata om nån så skickar ett majl eller liknande ist om du har nånting att säga, och bara för att upplysa dej så bad jag han att sluta kontakta mig :)

      Löschen
  2. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen